Proč u nás nakupovat?

Jednoduše v pár bodech vysvětlíme proč u nás nakupovat. Pokud vám není jedno kde nakupujete a chcete se o nás dozvědět více.



1) PORADÍME S VÝBĚREM
Nabízené produkty dobře známe. Rádi pomůžeme s výběrem toho vhodného produktu pro Vás. V případě technických dotazů potřebné údaje zjistíme.
2) DOSTUPNOST
U každého produktu naleznete momentální skladovou dostupnost, která zobrazuje počet pracovních dnů, do kterých je možné zboží od nás expedovat. U nás tedy hned víte, kdy jsme schopni poslat zboží.
3) FÉROVĚ NASTAVENÉ CENY
Neklameme falešnými doporučenými cenami, ze kterých mnoho prodejců vytváří falešné slevy, aby konečné ceny vypadala lépe. Námi uváděné ceny jsou skutečné a vždy uváděné s DPH.
4) NÁROKY NA ZÁZEMÍ A SKLADOVOU DOSTUPNOST
Zákazník si přeje obdržet zboží zpravidla co nejdříve. Proto stále více zboží udržujeme skladem, aby bylo zákazníkovi doručeno do 24hod. Rozvoj a poskytování kvalitních služeb vyžadují velký prostor a proto naše firma sídlí v budově s dvěma sklady a kancelářemi pro několik zaměstnanců.
5) KVALITNÍ EXPEDICE
Jedním z hlavních požadavků je zejména doručení zboží v pořádku. Naši vyškolení skladníci se starají o to, aby každý balík byl řádně zabalen. Přesto nelze zcela vyloučit hrubou manipulaci ze strany dopravce vzhledem k větší hmotnosti některých produktů zejména hydrauliky. Nastane-li problém, kontaktujte nás. Rádi pomůžeme problém vyřešit.
6) DOPRAVA ZBOŽÍ V HODNOTĚ NAD 3 000 Kč ZDARMA
V případě objednávky nad 3 000 Kč s DPH je doprava zdarma! Můžete si vybrat mezi Českou poštou a PPL.
7) RYCHLÁ REKLAMACE
Chápeme případnou vzniklou situaci a snažíme se ji co nerychleji vyřešit a vyjít případným požadavkům vstříc. Chceme poskytovat kvalitní služby během nákupu, ale i poté. Je naším přáním, aby zákazník náš obchod navštívil i v budoucnu.

Reklamace obvykle proběhne nejpozději do 14 dnů. Zákazník není proto poškozován dlouhou čekací dobou. Pokud je potřeba zboží reklamovat je možné se na nás obrátit a domluvit bezplatný svoz kurýrní službou PPL.

Telefonicky nebo písemně s vámi domluvíme datum vyzvednutí reklamovaného zboží. Nemusíte tedy s balíkem na poštu, ale stačí jen zabalené zboží předat řidiči PPL, který si ho převezme v domluvený den. Po proběhnutí reklamace zboží zašleme zdarma nazpět.


Užitečné odkazy:

e-Automotive.cz Copyright © 2018 Lipis.cz. Všechna práva vyhrazena.
e-shop Tescoma : nerezové nádobí Tescoma, hrnce, sady Tescoma